Monday, September 28, 2009

IBU

Dari semalam lg aku pelik dengan perangai ibuku ni..http://emo.huhiho.com
Sebelum ni xpenah lak ibu layan aku cam gini.(selalunye beliau akn layan aku cam bese je ar..)


Hari Sabtu (dulu semalam) ibuku bagi aku pinjam keretanye utk g Nilai 3 (memang jauh la jgk dr umah aku), malam tu pulak ibuku belikan aku kuih raya utk bawak balik ke Poly (yang ni xpelik la an..sebab beliau akan tetap wat cam gini pon kat semua anak2nye yang duk jauh)


Benda bese yg para ibubapa akn buat bila ank2 mereka sudah berada jauh dr mata, mereka akn bermessage @ call (kalo ade kredit lebih) utk bertanyakan keadaan ank2 mereka.

Ibuku pon xterkecuali gak r wat bende bese ni.. tapi aku pelik la cikit sebab ibuku bermessage bersama ku dengan lamenye
(menggunakan kredit adik perempuanku pulak tu.. "xmarah ke die??", hati berdetik. Setelah 5 saat berpikir, aku bermonolog sendiri "nk marah pesal lak?? kredit die pon ibu yang bg".) dan beliau teramatlah caring kpd ku.. http://emo.huhiho.comsuke teramat sgt lew..(tp ibu tlg la jgn menunjukkan sangat yang anda begitu caring sebab sy tersangat lah segan kpd diri sendiri n disamping itu xmahu adik beradik yg lain pikir ibu melebihkan sy dr ank2mu yg lain)

http://emo.huhiho.com-Sy lebih suka ibu bertegas dgn sy krn ini menunjukkan yg ibu memang syg sy dgn cara begitu!



Bile ibuku caring cam gini, aku mula la pikir yg
-ve je an..

"ibu nak tinggalkan ktowg ke??"
"aku akn berpisah dgn ibu utk selame2nye ke??"

"aku ni akn jd yatim piatu ke??"

Semoga Allah masih memanjangka
n umur ibuku (Aminnnn) n ape yang bermain dlm kepala hotak aku ni xberlaku dlm ms sekarang ni.
http://emo.huhiho.com(aku xleh trime wei kalo aku ditakdirkan xde mak dlm keadaan aku yg msh blm kenal dunia ni)


Aku berharap sakit perot yang ibuku dapat beberapa bulan yg lepas adalah sakit perot biase jer..(utk pengetahuan, skt perot ni bukanlah disebabkan beliau nk uuk @ senggugut krn ibuku sudah pn monopos ye)



PESANAN: Semoga ibuku cepat sembuh dan sihat n dijauhkan dr segala penyakit yang memang x diingini

2 comments:

  1. ktew p0wn akn pelik n xbrape ske kalo diperlakukn sbgitu rupa..pep0wn, mayb beliau merindui anda kerna anda begitu ja0h dgn beliau.

    sabor je lar ek? mudah2an beliau xpape. sme2 la ktew doa k? kwn2 y len pn d0a la same, sile jgn mlas...hepppp!

    ReplyDelete